CZ EN
0
Public Anonymous User Přihlásit se
Už jsem u vás nakupoval

Pravidla pro reklamace s stížnosti:

Když už jste se doklikali až sem, pravděpodobně nebude něco v pořádku a z toho nemůžete mít radost ani Vy, ani My. Na druhou stranu jsou pro nás stížnosti a reklamace příležitostí, jak zjistit, co bychom mohli dělat do budoucna lépe a co je pro Vás jako pro zákazníky důležité.

Cílem těchto pravidel proto je:
  • poskytnout Vám potřebné informace, tak aby pro Vás bylo zadání reklamace nebo stížnost snadné a pochopitelné.
  • poskytnout vám rychlou orientaci v tom, jak stížnost definovat a kam ji zaslat
  • mít jasná pravidla také na naší straně, aby reklamace proběhla včas a byla vyřízena s náležitou péčí
  • využít získanou zpětnou vazbu od Vás ke změnám a vylepšením v našich službách, na webu atp., tak abyste to příště už řešit nemuseli.

Reklamace a stížnosti vnímáme jako důležitou informaci od Vás, zákazníků. Rozlišujeme je na oprávněné a neoprávněné, ale než si je takto rozdělíme, budeme věnovat čas a úsilí tomu, abychom zjistili, jak vznikly. Abychom správně identifikovali Vás jako zákazníka, můžeme se v průběhu zpracování stížnosti nebo reklamace zeptat na nějaké detaily ohledně vaší objednávky nebo zákaznického účtu.

Jaké jsou kontakty pro reklamace a stížnosti?

Všechny stížnosti anebo reklamace směřujte na email naší zákaznické podpory, který je guru@laundryjet.cz

Každou takto zaslanou stížnost evidujeme a zpracováváme individuálně. Proto Nám v ní prosím vždy napište také: jméno a příjmení, vaše telefonní číslo, číslo zakázky a podrobný popis nastalé situace.

Typy stížností a reklamací

Svoz a rozvoz

Pokud nejste spokojeni s prací našich LaundryJet Stewardů, popište Nám prosím situaci. Moc Nám pomůže, pokud zpráva Vašeho emailu bude začínat „PROBLÉM STEWARD – “

Špatná komunikace - nepotkali jste se? Nedovolali jste se?, prosím, napište na guru@laundryjet.cz Pozdní příjezd - spolu s číslem objednávky Nám, prosím, napište na guru@laundryjet.cz Žádný příjezd - spolu s číslem objednávky Nám, prosím, napište na guru@laundryjet.cz Ostatní - popište Nám, prosím, co bylo špatně a jak byste si to ideálně představovali opět na guru@laundryjet.cz

Čištění

Pokud nejste spokojeni s kvalitou vyčištění některé z věcí z Objednávky, nebo se některé z oblečení poškodilo nebo ztratilo, ozvěte se Nám prosím na guru@laundryjet.cz. Moc Nám pomůže, pokud zpráva vašeho emailu bude začínat „PROBLÉM ČIŠTĚNÍ – “.

Platba

V případě, že vám nesedí cena za vyčištění vašeho oblečení, nebo je něco v nepořádku s blokací na kartě, napište Nám na guru@laundryjet.cz a do předmětu, prosím, dejte „PROBLÉM PLATBA – “

Ke stažení: